Odabir načina plaćanja:



X

Unesite e-mail:



X

Popunite polja označena zvjezdicom:



Reklamacije i povrati



 

Adriateh d.o.o. omogućuje svim kupcima da upute reklamaciju e-mailom na shop@adriateh.hr, telefonski  na info telefon +385 1 3335 120 ili pismeno na adresu Zagrebačka 2, 10432 Novaki, Sveta Nedjelja u zakonskom roku od 14 dana.

Odgovor na prigovor Kupca Adriateh d.o.o. će dati u pisanom obliku, u zakonskom roku,  najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

Pravo na reklamaciju Kupac stječe u slučaju:

  • Kada je isporučen proizvod koji nije naručen;
  • Kada je isporučeni proizvod oštećen, neispravan ili ima nedostatke
  • Kada je došlo do oštećenja prilikom isporuke

 

Po primitku pošiljke, Kupac treba provjeriti ispravnost narudžbe i dužan je usporediti primljene artikle s računom. Ako nešto nedostaje, dužan je to odmah napomenuti jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

Izvršenje povrata

Kupac je dužan proizvod koji vraća Prodavatelju vratiti kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako Proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena.

 

Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

 

Kupac je Proizvode dužan vratiti Prodavatelju o svom trošku na adresu: Zagrebačka 2, 10431 Sveta Nedelja - Novaki.

 

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora obavještavamo Vas da možete koristiti mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koja djeluju u Republici Hrvatskoj (Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori).

 

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.