Dostava unutar Hrvatske
Adriateh vrši dostavu unutar Republike Hrvatske. Nakon narudžbe proizvodi će biti isporučeni na adresu kupca u roku 3 do 7 dana radnih dana.
Besplatna dostava
Dostava za sve narudžbe iznad 66,36 € je besplatna.
Cijene dostave
Dostava za sve narudžbe iznad 66,36 € je besplatna za područje Republike Hrvatske.
Dostava za narudžbe ispod 66,36 € naplaćuje se 3,98 €.
U cijenu dostave uključeno je pakiranje proizvoda. Cijena dostave nije uključena u cijenu Proizvoda tj. Prodavatelj naplaćuje Kupcu uslugu dostave Proizvoda po cjeniku prijevoznika odabranog od strane Prodavatelja. Cijena dostave ne uključuje eventualne carinske troškove niti bilo kakve posebne naknade odredišne države. Kupac snosi odgovornost za sve navedene troškove te se prije naručivanja treba informirati u ispostavi carinske uprave države u koju se paket šalje oko uvjeta i pravila te mogućih dodatnih troškova jer povrat sredstava uzrokovanih izmjenama carinske uprave države u koju se pošiljka šalje neće biti moguća. Sve ostale nepredviđene troškove ne snosi tvrtka Adriateh d.o.o
Preuzimanje robe u poslovnici Adriateha
Kupac ima mogućnost odabrati preuzimanje Proizvoda u jednoj od poslovnica Adriateh d.o.o. uz prethodnu najavu na telefon + 385 1 333 5 120. Preuzimanje robe moguće je svakog radnog dana, od ponedjeljka do petka od 8,00 do 15,00 sati.
Izvršavanje dostave
Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne službe.
Čim se paket pošalje na adresu kupca, kupac će zaprimiti e-mail i SMS obavijest.
Naknadna promjena adrese dostave je moguća, kontaktirajte nas i preusmjerit ćemo paket na drugu adresu.
Ako paket s naručenim proizvodima ne stigne u očekivanom periodu (3-7 radnih dana od narudžbe), pošaljite nam e-mail na shop@adriateh.hr ili nazovite na broj + 385 1 333 5 120 kako bi poduzeli potrebne mjere. U slučaju da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, možete ga vratiti u roku 14 dana i mi Vam vraćamo novac!
Isporuka kupcu
Svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnicu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje Kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu.
Pregled prilikom preuzimanja
Prilikom preuzimanja dostavljenog Proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod, to jest:
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Krivo isporučen proizvod
U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog Proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene Proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata Proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen Proizvod.
Primitak pošiljke
Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate Proizvod (jamstveni list, obavijest o proizvodu, upute za korištenje proizvoda, tehnička uputa, izjava o sukladnosti i drugo), račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled te da je Proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovara proizvodima s računa te da su uz proizvode isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima. Ako je Kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda na gore opisan način našao razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati dostavljaču jer reklamacije prijavljene nakon isporuke dostavljenih Proizvoda, Prodavatelj neće uvažiti.
Odbijanje preuzimanja
Ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.